antligenfemtio.blo.gg

Mitt sätt att se på saker och ting, med blickar i backspegeln och riktning framåt men fokus här och nu.

8 dagar inne

Publicerad 2019-01-08 22:32:30 i Allmänt, Att åldras - bli tant - jajamän, Eftertanke, Kropp och själ,

Spretigt börjar mitt huvud leverera en uppsjö av idéer till projekt och förbättringar här hemma, alltså är jag på bättringsvägen.

Hela 2019 har jag varit inne och hostat, sovit och druckit te. Okej, det har bara gått åtta dagar av året men ändå ;-)  Influensa är inte att leka med.

Jag behöver listor! Att skriva ner, sortera och strukturera. Och planera. Jag är rädd att jag inte kommer hitta Lugnet annars. 

Jag behöver få med min man på tåget också. Annars kommer jag fortsätta läcka min Energi. Av att driva strukturen själv. Rodda i allt förbannat men inget händer. Utom i mitt huvud.

Bäst jag sover nu. Och blir frisk. Eller sjuk. Or whatever.

(null)
Okej, jag var ut idag, till vårdcentralen. För att ta prover för höga blodfetter mitt i allt...Skönt med friskt syre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela