antligenfemtio.blo.gg

Mitt sätt att se på saker och ting, med blickar i backspegeln och riktning framåt men fokus här och nu.

Värsta hackern!

Publicerad 2016-03-28 22:00:00 i Lust, lyx och löjlig lycka, Pyssel, knåp och skapande,

Jag har suttit och fnulat lite på själva utseendet på bloggen. Har svårt att välja. Byter mall men återgår till samma som innan. Jag kör ju snikvarianten där det inte kostar något, och inte är avancerat på något sätt utan helt vanliga mallar som man bara klickar på så blir det bara.
Men NU lyckades jag!!!
Jag som är född på 60-talet - lyckades skruva till det lite! Jag fick en egen bild på startsidan!! En som jag tagit själv! HUR gick det till??!! Jag känner mig som värsta "häcker'n" - jag KAN!! 
*kvittrar som ett litet barn*
 
(Ja...det syns bara på datorsidan, inte mobilsidan.)


 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela