antligenfemtio.blo.gg

Mitt sätt att se på saker och ting, med blickar i backspegeln och riktning framåt men fokus här och nu.

Stugan har fått en hammock!

Publicerad 2016-08-18 22:55:00 i Att åldras - bli tant - jajamän, Foton och Naturtrippar, Kropp och själ, Stugan,

Jag längtar till stugan. Gubben min med. Varje dag. Just nu håller vi på att röja sly och blivande träd, nere mot älven. Trots att vi börjat jobba igen efter semestern så har vi åkt dit direkt efter att vi slutat. Det är bästa återhämtningen.
Vi har käkat nån lättsam middag ute på altanen och sen grejat och donat ute. Och slappat också, för det är väl det man gör i sommarstugor - chillar, softar, tar det lugnt och retreat:ar :)
 
 
Precis som stugan kom till oss så där lätt och snabbt som saker och ting gör ibland, att man knappt ansträngt sig alls, när det är meningen, så kom även en hammock till mig för ett par dagar sen. Det var bara att åka med. To go with the flow. Det är nåt speciellt med hammockar. Asskönt att slumra i. Säkert nån ursprungsgrej, som barnet i vaggan typ, gungar tryggt och fint.
 
 
Jag är så glad och tacksam för stugan, vårt "Edsro".
 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela