antligenfemtio.blo.gg

Mitt sätt att se på saker och ting, med blickar i backspegeln och riktning framåt men fokus här och nu.

Semester, nördar och hjälp mig!

Publicerad 2018-07-09 11:58:09 i Allmänt, Barnen, familjen och föräldrarna, Den gamla skit-stressen,

Är inne på andra veckan. 
Semester. Lugn och ro. Återhämtning. Eller va?!
Lunchtid och nyss klivit ut morgonrocken. Gubben min sover bort sin nyss anlända tokförkylning. Hans 8-åring sitter som en nörd vid TV:n och kollar youtube tror jag. När andra spelar! Déjà vü. Minns mina söner när de bodde hemma. För 8-10 år sen.

Min yngste, 28 år, sitter än idag på samma vis som lillkillen i vardagsrummet nu.

Jag flyr till kaffekoppen i köket. Det kryper i kroppen. I hjärtat liksom. 

Jag måste ut! Hjälp! (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela